Keď si hudobný fanúšik preklikne niektoré hudobné klipy, ktoré vyleteli v posledných mesiacoch z hniezd amerických hudobných labelov, má pocit, že spadol do raja slobody výrazu vokálneho aj pohybového. Tam všetky mladé baby v muzike majú perfektnú pohybovú výbavu.

Pri prezeraní videí Nicki Minaj, Rihanny, Beyoncé, Ariany Grande, Iggy Azaley či Taylor Swift zisťujem, že ani jedna naprieč celým spektrom hudobných štýlov si nedovolí statický prejav.

Slovenská hudobná societa, ktorá okrem raperov a Dary Rolins vo videu stojí na pódiu – dokonca ešte aj dnes s mikrofónom v ruke – a len si to proste odspieva, buď zaspala hudobný vývoj alebo napĺňa nejakú tajomnú objednávku neznámych sponzorov, ktorí neznášajú zrýchlený rytmus a kvalitné školené hlasivky.

Niektoré slovenské nádeje majú výborný hlasový základ, no vyzerá to, že si ho celkom pokazia státím na pódiu a predvádzaním make-upu v detailných záberoch. Slovensko zaspalo v pomalom rytme tzv. rockových balád, ktoré v skutočnosti zrodil šansón a zaspievaných hlasmi, ktoré by si za mlákou nezarobili ani na slanú vodu.

Pre tých, čo mi neuverili, tu uvádzam zo dva protichodné zjavy. Američanku Nicki Minaj a Tinu. Tina patrí medzi slovensky spievajúce speváčky s dobre prepracovanými videami, no sú opäť veľmi statické.

text:redakcia SvP

prezentačné foto:promo Nicki Minaj

https://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2015/04/nicki-minaj-promo-shot-336x478.pnghttps://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2015/04/nicki-minaj-promo-shot-336x478.pngadminKultúraRecenzieUmenieKeď si hudobný fanúšik preklikne niektoré hudobné klipy, ktoré vyleteli v posledných mesiacoch z hniezd amerických hudobných labelov, má pocit, že spadol do raja slobody výrazu vokálneho aj pohybového. Tam všetky mladé baby v muzike majú perfektnú pohybovú výbavu. Pri prezeraní videí Nicki Minaj, Rihanny, Beyoncé, Ariany Grande, Iggy Azaley či Taylor Swift...