Pre slovenského začiatočníka-investora do vína uvádzame niekoľko nápadov ako nakúpiť víno cestou z práce.

Zmena stratégie siete Lidl všeobecne a v predaji vína osobitne znamenala opustiť tvrdý diskont a rozšíriť sortiment. Trh vín sa posilnil o 150 položiek stopercentne francúzskych vín, ktoré táto sieť expeduje do celej Európy. Kupujúci napospol z krajín, kde je prítomná, sa stretli na päť dní v januári t.r. aby degustovali 3000 položiek a vybrali si.

Značka presvedčila viacerých producentov vín, aby ju sprevádzali na tomto pochode Európou. Jean Guyon, slávny majiteľ vinohradov v kraji Médoc neváhal zaangažovať svoj zámok La Clare do akcie oceňovania kvality vín. V prvom roku sa pridali k nemu Arnaud Derats z Burgundska so svojím zámkom Melin, ktorý je vo vinárskej oblasti s 22 ha rozlohou. Takisto Michel Gonet s vinicami, na ktorých hospodári jeho rodina sedem generácií a Romain Roux, iný Bordeauxčan podnikajúci 5 rokov. Predajná sieť profituje z nového konceptu „výber kavistu“. Veľké značky vín sú ponúkané každý týždeň vo vymedzenem rajóne v drevených stojanoch a krabiciach, aby sa pripomenula atmosféra pivnice.

Teda tu je výber z aktuálnej ponuky vín, ktoré sa oddajú kúpiť ako investícia na sklad, od Bernarda Burtschyho:

  1.  Alsaské, klevener de Heiligenstein, biele víno, ročník 2013,
  2.  Burgundské, oblasť hautes-côtes de- beaune, Château de Melin, červené víno bio, ročník 2013
  3. 3. Sauternské, Ilot de Haut-Bergeron, biele likérové víno, ročník 2012
  4. Bordeauxské, médoc, Château La Clare, červené víno, ročník 2011
  5.  Saint-Emilion Grand cru, Château Fombrauge, červené víno, ročník 2007,

Zdroj:Le Figaro

©text redakcia

https://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2014/10/VINOVINO-230x460.jpghttps://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2014/10/VINOVINO-300x300.jpgadminEkonomikaFrancúzsko,Investičné rady,Slovensko,VínoPre slovenského začiatočníka-investora do vína uvádzame niekoľko nápadov ako nakúpiť víno cestou z práce. Zmena stratégie siete Lidl všeobecne a v predaji vína osobitne znamenala opustiť tvrdý diskont a rozšíriť sortiment. Trh vín sa posilnil o 150 položiek stopercentne francúzskych vín, ktoré táto sieť expeduje do celej Európy. Kupujúci napospol z krajín, kde je...