Vízia o prepojení ľudstva zrodená v Zuckerbergovej hlave sa pretvorila do funkčnej komunikačnej siete, bez ktorej dnes nehodno čosi začínať. Každý nový obchodný, sociálny a kultúrny projekt sa bez stránky na Facebooku považuje za polomŕtvy. Knižka viac motivačná ako budujúca kult osobnosti vznikla na klávesnici pod prstami priekopníčky sociálnych inovácií vo firme Intel. Ekaterina Walterová napísala výborne štylizované informačné dielo o úspechu mladého Zuckerberga, no nielen to. Ako odborníčka na marketing v podnikaní dokázala identifikovať hlavné nervové uzly a položiť na ne prst, aby presne odmerala hodnotu projektu patriaceho medzi najväčšie „succes story“ 21. storočia.

Kto sa chce niečo naučiť, či vylepšiť prípadne vychytať posledné muchy na vlastnom projekte, môže si cez pozorné prečítanie tejto knižky pomôcť.

Kniha je dosť podrobnou anatómiu zrodu tejto globálnej sociálnej siete a zmysluplným opisom procesu rastu Facebooku. Walterová ako dobre podkutá vo vedení firmy Intel je viac ako kompetentná napísať túto analýzu a predstaviť lídra a jeho cestu za úspechom. Knižka je už dva roky na slovenskom trhu, no ešte sa neocitla v akciových výpredajoch. Drží si svoju cenu vďaka kvalite svojho obsahu.

Ekaterina Walter: Mysli jako Zuckerberg – Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook, vydal Management+Press.cz, rok 2013

©Ľudmila Balžová-Marešová

Čo odporučiť na čítanie - Mysli ako Zuckerberg /recenzia/https://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2014/10/Zuckerberg-306x460.jpghttps://svetvpreklade.sk/wp-content/uploads/2014/10/Zuckerberg-300x300.jpgadminKULTÚRARecenzieLiteratúra,USAVízia o prepojení ľudstva zrodená v Zuckerbergovej hlave sa pretvorila do funkčnej komunikačnej siete, bez ktorej dnes nehodno čosi začínať. Každý nový obchodný, sociálny a kultúrny projekt sa bez stránky na Facebooku považuje za polomŕtvy. Knižka viac motivačná ako budujúca kult osobnosti vznikla na klávesnici pod prstami priekopníčky sociálnych...